30 Aralık 2011 Cuma

Merhaba :)

Uzun zamandır bir blog açmayı düşünüyordum ama bunun için yeterli zamana ve donanıma sahip değildim. Sonra bir gün hatta çok değil daha dün, 4-5 ay önce tanıştığım, sevimli, sıcacık gülüşü olan genç bir eğitimci arkadaşımın sayesinde blog düzenini oluşturmayı başardım. Yani bundan sonra artık burdayız...
Burada neler paylaşabiliriz? yemek tarifleri, gezdiğimiz yerler, her şey... O yüzden herkesin burda olmasını istiyorum. Bana gelince beni zaten zamanla tanıyacaksınız. Şimdilik bu kadar...

6 yorum:

  1. blogun hayırlı olsun canımcım sana süpriz yaptım bil bakalım ben kimim öpüyorum nice güzel paylaşımlara inşallah

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. canımmmm benimmmm sen benim bitanecik yeğenim durişkomun annesisin... senin de blogun hayırlı olsun çok güzel bir blog olmuş sıkı takipçilerinden olacağımdan emin oalbilirsin. öpüyorum her ikinizi...

    YanıtlaSil
  4. seninde blogun çok güzel canım ikimizde umarımuzun yıllar yazarız.bende senin sıkı takipçinim artık

    YanıtlaSil
  5. uzun ömürlü bir blog olsun.hoşgeldin aramıza.)

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim iyi dileklerin için. Hoşbuldum aranızda olmak çok güzel :)

    YanıtlaSil