22 Şubat 2012 Çarşamba

ÇOOOK ZAMAN GEÇTİİİ

Biliyorum çok zaman geçti. Neredeyse asırlardır yokmuşum gibi geldi postlara şöyle bir bakınca. Hayatımın dönüm noktasının yolculuğunda hızla ilerliyoruz Miniğimle birlikte. Şimdi 12 hafta oldu  ve o kadar hareketli ki ultrasyonda doktorum ve ben inanamadık. Eşimin de hayretler içinde bakışını da unutamam. Avuç içleri, ayakları, el parmakları her şeyi okadar belli oluyordu ki. İkili testimiz de başarıyla sonuçlandı. İş hayatının yoğunluğu ile boğuşurken bir de gribe yakalandım bu halimle. Bol C Vitamini ve Anneler desteğiyle ayaklandım işe geri döndüm ki yoğunluk hat safhada. Mide bulantılarım o kadar aşırı dozdaydı ki çok uzun süre annemlerde kaldım. Evime geçeli daha 3 gün oldu. Özlemişiz evimizi de. Yazacağım o kadar çok şey var ki beynimde cümleler darma dağın bir halde dizildi şimdiden . Şimdi ilk boş zamanımda blogumda bir  kaç değişiklik yapıp bommbbaa gibi geleceğim yine.....

 Sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder