3 Ocak 2012 Salı

AYAKKABI DOLAPLARI...

Henüz 1 senelik evli olduğumdan ve evim kira olduğundan henüz şöyle gözüme hitap eden bir ayakkabı dolabı bulamadım. Yine internette gezinirken bir kaç model gözüme çarptı ama sıkıntım da şu kendi evime geçtiğimde elimde kalır mı. Henüz hala bir karar vermiş değilim. Biricik sevdiceğimin asker dönüşünü bekleyeceğim çaresiz. Bunu da demişken sevdiceğimi Nisan aylarında askere uğurlayacağım şimdiden stresi sardı beni.

Neyse ben dolaplara geçeyim.
İlk beğendiğim dolap bu ama bu daha çok vestiyer formatında. Beyaz oluşu özellikle hoşuma gitti beyaz olan her mobilyaya bayılırım çünkü. Kapaklarda ki ayrıntıyı da çok şık buldum. Çok işlevli olduğu kanısındayım. Tabi bu büyük salonlar için ideal bir vestiyer.
Bu da değişik bir tasarım. Bu aralar çok modaymış.Ama ben evimde böyle bir ayakkabılık isteyeceğimi pek sanmıyorum. Ayakkabıların açıkta olması yani görünüyor olması çok hoşuma gitmiyor. Dağınık bir profil çiziyor nedense. Ben daha düzenli daha toplu olan mobilyalardan yanayım. Yani çok şeyin olup hiçbirşeyin yokmuş gibi görünenlerden :)

Aslında bu da çok ilginç ve bir o kadar düzenli bir tasarım. Hem işlevselliği bakımından hem de görselliği bakımından hoşuma gitti. Eğer evim dublex olursa kesinlikle böyle bir tasarım düşünebilirim. Aslında evinde bir alt katın yani bodrum gibi bir odan olacak oraya buna benzer yani yine bu formatta bir möbye yaptıracaksın ve orada sadece ayakkabılar olacak. Ne kadar hoş olur değil  mi. Hımm bu fikri de pek yabana atmayayım :)

Ama yine de ilki sanki daha şık ve salon dizaynına daha uygun gibi. Evet evet yeni bir model bulana kadar favorim yani aklımdaki ve gönlümdeki ilk vestiyer. Ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder