5 Ocak 2012 Perşembe

"EVET" DEMEDEN ÖNCE...

Bu sayfanın evlilik arifesinde olan kardeşim için de faydalı olacağını düşünerek kolları sıvadım. Evlilikle ilgili her şeyi bulabileceğiniz bir sayfa olması için özen göstereceğim. Gelinlik, Saç, Makyaj, Kına, Ev dekarasyonu, eksikler ve benim koşturmacamdaki anılarla  umarım verimli bir blog olur. :) Hatırlıyorum da kendi evlilik koşturmamı, eşya kararsızlığı, beyaz eşya için eşimle girdiğimiz çetrefilli mücadele. Ben Arçelik diye tutturdum neden efendim daha estetikmiş. Eşim de Bosch için ısrar etti çünkü daha kaliteliymiş. Kim kazandı dersiniz?? Eşim kazandı ve Bosch aldık gerçi şimdi onu dinlediğim için gerçekten iyi bir karar verdiğimi düşünüyorum. Aslında bizim ki biraz ortaya karışık oldu yani Buzdolabı, Çamaşır-Bulaşık Makinası Bosch, Fırın Arçelik yani onun da benim de gönlüm oldu ama ağırlık yine Bosch da.

Gerçekten insan içindeyken pek anlamıyor ama çok zevkli bir koşturma. Hele düğün anı, o günün sabahı... Ben mesela çok buruktum. O evdeki bekar olarak yaptığım son kahvaltıydı. Herkes benim için ordaydı. Annemle göz göze gelmekten kaçınarak konuşuyoruz. Çünkü her ikimizin de gözleri dolu. Hem mutlusun,hem heyecanlısın hem de hüzünlüsün. Yani birçok duyguyu bir arada yaşamak garip bir his uyandırıyor insanda.
Bu gelinlik favori gelinliklerim arasında sevdoşummm sana da tavsiyem olabilir. Ben gelinliğimi diktirdim ve terzime giderken bu fotoğrafı bulamadım o kadar aramama rağmen sonuç olarak beğendiğim gelinlikleri bir araya getirerek bir gelinlik oluşturdum. Acı sonla düğünümden 1 ay sonra karşılaştım. 1 ay sonra bilgisayarımda birşey ararken bu gelinliğe rastladım o anki yaşadığım kederi anlatamam. O yüzden bu gelinliği gelin adaylarına şiddetle tavsiye ediyorum.... :):(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder